onsdag 15 juni 2011

Så var hålen gjorda...

...nu väntar jag bara på att sniglarna ska göra sitt.
Ambitiös som jag var så sprayade jag stenen med mina tänkta hål.


















På det 3:e hålet, ca 40cm ner så hugger borrstålet och sitter obönhörligt fast, inte förvånad, det var ju jag som höll i borren.
Lyckades trixa loss den med 2 rörtänger och en handslägga och en god portion svordomar :-)



















Full fart igen, nu j#klar ska det bli hål av.
Ett tips, ska ni borra med en kobra, dra på er alla smycken ni har innan, de gnuggas rena mot händerna av vibrationerna... faktiskt!



















Ok, inte helt konsekvent, det blev 13 hål istället för 4 planerade.
Tanken som slog mig när jag var färdig var att jag kanske borde dra ett till, bara så att det inte blir 13 utan 14 hål...




















Hur som, 13 hål blev det och nu sitter smeten i hålen så förhoppningsvis när jag kommer hem är den spräckt så att jag kan börja vara lite nyttig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar