fredag 18 november 2011

Oh shit! Såg det inte komma....

Seriöst, såg det verkligen inte komma...

Jag tror jag håller på att bli gubbe...
Hur kunde jag komma fram till detta nu då?

- Jag läser Clas Ohlson's katalog med jämna mellanrum utan att bli uttråkad.
- Jag tycker om reklam-utskick från Beijer bygg och Hornbach.
- Jag läser Jula's reklam innan jag uttråkad läser Elgigantens utskick.
- De grå hårstråna har gjort sig synliga och de är inte 3...
- Tycker att gummistövlarna är lika bekväma som gympaskorna.
- Gör ljud när jag reser mig upp eller sätter mig ner i en soffa (ljudet kommer från de övre regionerna faktiskt)
- Jag kan identifiera mig med reklamen för Biltemas katalog, ni vet han som är förstörd för att verktygen i katalogen har fått ge plats åt leksaker :-)
- Och det som roar min kära sambo mest är att jag måste hålla saker jag ska läsa på på en armlängds avstånd i princip för att jag ens ska se vad det står där :-)

Listan är lång, men nu kommer den värsta av de alla:
- Jag lyssnar på Björn Skifs,... och tycker det är bra :-)

Det här slog mig i bilen på väg till jobbet, Björn Skifs var gäst på Mix Megapol's program Äntligen Morgon.
De spelade en låt från hans senaste platta och den var riktigt bra faktiskt.
Så pass bra att jag mitt på E4'an plockar fram luren, drar igång Spotify och drar igång hans senaste platta, Break the spell.

Så, nu har jag fått det ur mig, men jag såg det verkligen inte komma :-)

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar