fredag 6 januari 2012

Nytt ljud till TV'n

Häromdan kom paketet från Smartson. Har varit medlem sen flera år men den här gången föll turen sig så att jag fick hem ett nytt hemmabio-system från LG som jag ska testa, och behålla såklart efteråt :-)

Paketet fick stå i vardagsrummet flera dagar, var sugen att öppna men visste att jag inte skulle hinna med allt om jag började installera systemet.
Däremot, ikväll kom grejerna upp.
I med sladdarna och sen var det bara att sätta igång.
Måste säga att från att haft en DVD med ett gäng högtalare så gick vi nu till vad som för mig skulle kallas för framtiden :-)
Jag är IT-nörd till yrket och förvånas inte av mycket teknikmässigt men den här gången var jag förvånad...
DVD'n kopplas upp via Wifi'n hemma och kan fan-i-mig hyra filmer på SF-bio och ladda ner allt från appar till klipp från youtube...

Ska testköras ikväll med film... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar