måndag 4 juni 2012

Nu har bajskorven flugit in i fläkten på allvar!

Ok, nu vet jag inte längre vad jag ska göra, för nu har skiten landat i en jävel turbin och spritt sig över hela sabla tomten...

Först monterade vi linern, bara för att få 2 revor i den. Kontaktade försäkringsbolaget som förhoppningsvis ska lösa en ny liner.
Glad i hågen, fixade en liner som får fungera för i år och sen lägger vi den nya nästa år.
Monterar skiten, får rätsida på rubbet och börjar spola i vatten. Det tar ju en jävla tid att fylla på med 150m3 (plus minus en 10-15 m3), lagom tills att det saknas typ 30-40m3 så ser jag att liner-jäveln har släppt från sin snapin i ena hörnet, liner-skiten har dessutom skruvat sig ner i djupdelen vilket gör att jag måste tömma ur skiten för att kunna dra upp den igen, den har hasat ner typ 10 cm....



Vad f###n måste man göra? Spika fast skiten i poolväggen eller?????

Jag känner ett djupt genuint hat just NU!!!!!

Så därför ska jag dränka mina sorger i rödvin tror jag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar